thanks

Wednesday, June 8, 2011

KAkak aka My Along ::

Aku memang sayang sgt kakak aku . Satu2nya kakak yang aku ada kan. Buruk pun dia baik pun dia ..
Tak tau la dia mcmana sayang aku ke tak eh ?! hehee
Adat lah kan adek beradek mana yang tak gaduh2 kan.Tak kan la seumur hidup tak pernah masam2 muka , merajuk , bertumbuk , bertengkar kan ... Mesti pernah punya.Tak rock lah kalau skema je .. Kena merajuk2 manja jugak .. betul tak .

Beberapa hari lepas , baru je kitaorg lepak2 sesama.
Lunch date sama dia .. Tapi sendirian berhad lah.. Sendiri makan sendiri bayar la kan.


Ini menu kitaorg ..

Sedapppp..
My kakak tu konon diet tak nak makan nasi .. 
Me tetap belasah nasi ok .
Laparr nasi lorrr..


Introducing ...
My Kakak yg sangat2 cun .. (promote lebih nampak ... )
Nama glemer tak hengat adalah KayRed ... buekkk ..


Emm hari ni nak makan pe pulak lunch nnti yew ..


Psst :: Macam la aku sorg yg sayang kakak aku kan .. Korang mcmana ?!


6 comments:

  1. aiyakkk3...wahahahaha....kemonn...luv u so much3 jugak....heee.... numey2 .. :)

    ReplyDelete
  2. xder akak...
    kakak blog la kakak kesayangan ceroii...

    ReplyDelete
  3. intan...maaf yer baru dapat link....

    saya tak de kakak...tapi kalau keluar adek saya selalu belanja saya...akekekekke

    ReplyDelete
  4. my Sis :: betul2 ke syang .. hehee

    ceroi :: adik blog pun adik ksyangan kakak juga :)

    K eynda :: huhuu.. tp mesti ada adik yg sayang kan ..

    K bitt :: tq ye dah folow intan kt sini :) untung la kalau ade adik sayang kan .. hari2 mkn free.. hehee

    ReplyDelete
  5. pon syg sgt kat kakak2 hjr... antara dua2 kakak hjr, hjr lg rapat ngan kakak yg no 2... mgkn sbb jarak umur kami beberape tahun jer kut... :D

    ReplyDelete

sayang korang yang komen kat sini :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails