thanks

Tuesday, August 3, 2010

We Will Move ..

Salam ..
Hari ini aku rasa tersangat tidak bermaya .. sangat letih ... sangat tidak sihat .. sangat tidak cukup tidur ...
Nak tahu kenapa ...?!

Ok ..Kalau korang nak tahu , aku sekarang tengah sibuk mengemas rumah utk berpindah ..
Lagi seminggu baru dpt kelulusan dari tuan rumah benarkan kami menyewa di situ... Baru dia serahkan kunci .. 
Rumah baru tu nanti dekat dengan rumah mama dan tempat kerja aku .. Thats why kami amik keputusan nak berpindah ke situ .. Before nie kami tinggal di Kuarters .. Agak jauh dari tempat kerja aku.
Buat masa ni , belum ada rezeki nak beli rumah sendiri .. huhu

Ape lagi .. maknenye aku ada masa seminggu sebelum menyambut puasa utk berpindah.
Haruslah sebelum puasa nak settlekan semua itu ..
Bayangkan nak buat semua benda mengemas pindah randah nie , mcmana ...?!
Bagi yg berpengalaman mesti dah tahu sangat2 bab nie kan ...
Tapi iye la ape boleh buat .. Kena la bertungkus lumus memparking barang ...
Nasib Mr hubby pun ringan tulang membantu ...
Si dua org putri pun membantu ... membantu menyemakkan keadaan ... hahahaa..Tak de lah , diorg pun tlg aku juga.. setakat benda2 ringan tu boleh la .. Si Lily mmg nampak ketara kerajinan dia ...

So hari ni aku mengaku aku tak leh lawan ketahanan badan ku ..
Im not feeling well today ...
Hopefully malam nie , aku dapat sambung lagi paking barang ..
Kalau aku sembuh sikit la..

InsyaAllah on saturday we r moving to the new house ..
Dan insyaAllah on friday kitaorg buat kenduri sikit ...
Kenduri 3 dalam 1 ...
Sambut Ramadhan+Tahlil utk arwah babah+pindah rumah ....
heheee..
Serentak sekali gus ...

Doakan semuakan berjalan lancar ..
Dan mohon Allah berikan kesihatan yg baik utk aku ...
InsyaAllah ...




PPSt : Lagi seminggu jer kita boleh makan di siang hari kan ....
Dah ready ke korang nak puasa ...
hehee

8 comments:

  1. amin...xpe at least bukan pindah time pose kn...n dkat lak tu ngan opis n umh mak sndri...kn best tu...leh buke pose sme2 n blk awal ke umh....heeeeeee

    ReplyDelete
  2. mrs ecam :aha betul la ... posa nnti mesti meriah bila dah dok dekat2 ...hehehe

    ReplyDelete
  3. bestlah dapat pindah dekat rumah mak
    anyway kalu tk larat stop dulu mengemas tu..pelan pelan ye.,..kesihatan mesti di utamakan :)

    ReplyDelete
  4. zarin : mmg best ... boleh smpai rumah awal skit ..
    insyaAllah buat pelan2..
    hehee

    ReplyDelete
  5. get well soon sis... selamat berpindah ke rumah baru yer... ;D

    ReplyDelete
  6. Selamat masuk rumah baru...boleh bayangkan mesti letih tambah2 nak sambung dgn puasa pulak kan...tapi nanti raya best kan..suasana baru :-)

    ReplyDelete

sayang korang yang komen kat sini :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails