thanks

Friday, August 20, 2010

Cik Lily ooo Cik Lily ..

Salam ..
Petang nie rasa letih pulak.. Langsung tak bermaya ,wlpun masih mampu untuk buat entry..ngeeee.
korang pulak mcmana ? ok ke ..? mesti la ok kan .... hehee
2 3 hari lepas menu berbuka semua aku rembat di bazar ramadhan jer. Tak sempat la balik ofis nak masak semua. Teringin jugak tengok korang yg masak2 berbagai juadah kat rumah .. Nak tunggu aku masak , emmm .. weekend je laa...hehee

Semalam Cik Lily aku tinggalkan kat my sis, sebelah pagi, sebab mama ade urusan kat pejabat zakat ..
Nasib le dia ok je mau duduk dengan Mamalong dia ..

And lupa nak cerita... Cik Lily sekarang dah tak perlu pakaikan pampers kat dia dah .. (tp aku rasa baya dia mmg ade yg dah tak pakai awal dari dia ) .. Masa mula2 dulu susah jugak nak biasakan dia wee wee kat toilet. sekejap je jadinya , pastu mula la merata .. adeehh penat ... bila dah merata mcm tu , aku mula malas , pakaikan dia pampers semula..
Kesudahannya , now dia sendiri yg tak nak pakai .. Lega ku rasa .. Mungkin dia jadi macam sebab dah tau kot tak lama lagi dia bakal jadi ANGAH kan ... Malu lah kalau dok berpampers lagik ...ngeeeeee..

aksi2 dia semalam kat rumah my sis ...








:: wif her cousin Nia ::


Fyi diorg nie bakat2 baru bakal menggantikan Yuna hokey ....
ngeeeee..
( semua piccas di atas disnap oleh my sis )

Sekian

psst: teringin nak ajak hubby berbuka di luar hari nie ...

No comments:

Post a Comment

sayang korang yang komen kat sini :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails