thanks

Thursday, May 13, 2010

"Saya Mahu Watermark FREE dari elissmie.com "

Selama ni kan,semua picca kt blog aku tak de watermark... Bila tgk blog org lain yg siap ada watermark bagai..jeles jugak lah...
Memang penting ade watermark ni ... rasa save sikit gambar2 kita.Tak lah pihak lain suka suki nk cilok kita punya gambar. wlpun tak ler segelemer mana pun aku nie kan...
Dah lama gak aku dok cari2..
Last2 aku ternampak belog elissmie ni...pe lagik... terus teruja nak try..dah benda free kan.
Harap2 ms eliss layan permintaan ku ini...
Dah namanya free , mesti la ada syarat2nya ye tak...
Tak kan senang2 je org nk kasi...
heheeee~

Ini syarat2nya
1. Mestilah seorang Follower belog elissmie.com . Kalau bukan follower tidak layak untuk mendapatkan Watermark FREE ini. Kalo nak jugak, terpaksa lah jadi follower seumur hidup.hahahaha.
~ dah follow



2.Buat satu entri yang bertajuk "Saya Mahu Watermark FREE dari elissmie.com "
~Done




 3.Nyatakan nama belog , warna dan font yang anda inginkan pada Watermark FREE anda tu.Terhad kepada 2 font sahaja.Font pada Nama belog dan Copyright Reserved © tu.

~ Nama belog: SLEEpIng bEaUty
~pink
~cornthan




3. Jangan lupa masukkan LINK-LINK berikut di dalam entri anda:






3.Tinggalkan permalink pada comment box entry .


~Done



4. First Come First Serve.Bagi aku masa 2-3 hari bekerja yer untuk siapkan ok.Dan jangan lupa tinggalkan sekali alamat email anda yer untuk dihubungi.



Kalau korang nak !?? Buat entry sekarang!!! cepat2....


ciowwww~

No comments:

Post a Comment

sayang korang yang komen kat sini :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails