thanks

Sunday, April 3, 2011

3_pu3

Masih menghitung hari dalam tempoh berpantang ..
Sedar tak sedar , alhamdulillah lagi 10 hari maka tamat lah sudah tempoh berpantang ku .. Semakin hari aku dah semakin sihat ..Tak sabar sungguh rasanya nak keluar dari kurungan di rumah .. arrghhh bosan amat ..
Sudah pun berpantang di rumah sendiri , tak lagi duduk di rumah mama .. Mencuba jaga diri sendiri ,iye lah kan dah anak ketiga pun , tak kan masih nak mengharapkan mama .. Memang anak manja mama.. hahaha

Alhamdulillah adik Kaela juga sihat dan bertambah2 berat badan hari demi hari .. 
Tapi makin banyak pulak ragamnya.. Aduhhh.. tak lena tidur ku dimalam hari .. Tapi tak mengapa , mummy sanggup berjaga malam menjaga anak tersayang .. muahhhh.. mummy sayang kamu sangat ..

Yang pasti mummy sayang kamu bertiga  ... 


^ ALONG^


^ANGAH^


^ADIK KAELA^



psst :: Tetiba feelin2 macam tulis novel .. hahaaa

3 comments:

  1. comelnya baby.. dah makin besar dah.. best nya bau baby..

    ReplyDelete
  2. Comelnyer mereka bertiga....kakak2 pandai sangat posing ;-)

    ReplyDelete

sayang korang yang komen kat sini :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails