thanks

Sunday, December 13, 2009

frust ~

adeehhh, lama tak terupdate blog ku ini......
ape yg sibuk pun daku tak berapa nk sure..ngehhhh..

ke sesaja nk menyibukkan diri~

hermmmm~

korg layan je la entry aku ini.... walaupun tak berapa menarik.. huhu

last 2 weeks, FIL call nk datang rumah..aku kat ofis masa tu.. diaorg nk overnite at my house..cepat2 daku call hubby.. nak pick up diorg friday petang kat terminal bus...
but at last hubby call cakap tak payah amik diorg pulak, coz mlm nie diorg nk bermalam kat rumah my SIL ..huhu...
daku merajuk gak ngn MIL, dah byk kali janji nk tido rumah aku, at last mesti cancell punya..
takpe lah nnti mak plan dtg rumah kami pulak k~

then~ apa pun on saturday(5hb dec) aku ttp tunaikan janji ku pada cik along utk menonton wayang, ape ke tajuknyer tu " the princess and the frog' kot tak salah aku...

and utk kesian kalinya daku frust lagik...kali ni mmg tertonggeng dah.......
sbbnya cerita tu tak pun ditayangkan lagi, banner cantik yg ku lihat last week pun dah diorg alihkan...
betapa sedeynya hati ku ini tidak terkira oleh jari jemariku..huhu
last2 decide, kitaorg tgk 'MY SPY'..

cik lily biasa lah dgn mood yg sentiasa tak berapa cun~
layan je la pic2 diorg nie...

us~ on da way nak p berpoye2....hahahaha

lagi2 pose yg sama..

after movie g ground floor cari barang utk ku masak esok....
mr s kata dah lama aku tak masak nasi tuk dia ...
hehehee...

bila dah lama2 dalam tu cari barang, cik lily dah bosan+mengantuk..
tgk laah aksi cik lily bila wat perangai~
cik along biase lah dgn gelagatnya yg gedikzzzz~

adiosss~~~~

No comments:

Post a Comment

sayang korang yang komen kat sini :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails